czwartek, 20 września 2012

Trochę prywaty...

Dziś od Sylwii dowiedziałam się, że najprawdopodobniej jutro w Gazecie Współczesnej ukaże się artykuł o nas - czyli o Białostockich Blogerkach Kulinarnych. Zachęcam więc do kupienia jutrzejszego wydania gazety i zapoznania się z nami nieco może dokładniej ;)

Chciałabym tylko sprostować jedną rzecz - w trakcie rozmowy powiedziałam, że prowadzę bloga 3-4 lata. Przed chwilą zajrzałam na mój wcześniejszy blog, na bloxie, z którego wyczytałam, że pierwszy mój wpis pojawił się 29.08.2010r. :-)

Jakkolwiek by na to nie patrzeć, trzech lat z tego nie ma, tym bardziej czterech, a ledwo są dwa :) Czas po prostu tak szybko leci, tyle rzeczy się dzieje, tyle się zmienia, że czasem człowiek nie ogarnia ;) No i tym razem ja nie ogarnęłam, a tu proszę... niedawno kuchenneewolucje świętowały swoje dwa latka.

W tym czasie na blogu sporo się zmieniło - od adresu poczynając, na jakości zdjęć kończąc. Oczywiście, co do jakości fotek, wiele jeszcze pozostaje do życzenia, ale i tak są już dużo lepsze, niż na początku.

Mam nadzieję, że mój blog zmienia się w dobrą stronę, że Czytelników będzie mi przybywać i że jeszcze więcej ciekawych spraw, związanych z jego prowadzeniem, wyniknie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz